Home

Roligt roligt!!

mars 25, 2012

20120325-170101.jpg

Falskhet..

mars 25, 2012

Tänk va mycket falska människor det finns. Kan verkligen inte förstå dom som snackar en massa skit om folk och sen umgås med dom iaf.

Ja kan säga att ja har lärt mig mina läxor efter årens lopp.

Jag skulle aldrig i hela mitt liv umgås med någon som verkligen har fått mig att må dåligt det är ju ungefär samma sak att säga att man tyckte det va ok att bli nertryckt och må dåligt…

Sånna människor har verkligen ingenting i mitt liv att göra..

Frågor på det?!

//@nnso

Mina älskade prinsar!

mars 25, 2012

Fan mä ja hatar verkligen dessa svackor dom är jämt fyllda med en massa tankar..
När ja mår så här så påminner sig saknaden efter mina småkillar…ojojoj vad jag älskar dom små liven…från första gången jag såg dom när dom lades upp på bröstet så vart ja såld med en gång..fast d blir väl alla mammor antar ja 🙂

Mina små prinsar är ljusglimtarna i mitt liv, när ja tänker på dom så blir hela min kropp fylld av värme och kärlek <;3 en obeskrivlig känsla som inte ens går att sätta ord på alla som har barn vet vad ja menar.

Är väldigt stolt över att få ha blivit just M och E:s mamma för dom gör mig stolta och ja älskar dom så innerligt mycket.

20120325-133411.jpg

Älskar er!!!

/mamma

Tjejkväll!

mars 25, 2012

Sönda morgon och jag mår oförskämt bra, inge bakis alls fast å andra sidan så drack ja inte så mycket heller, inge rödvin om en säger 😉
Måste rekommendera en dynggo ny rosecider som kommer att komma ut på systemet till veckan…den va farligt god och jag ser fram emot en varm sommardag med en sånn …smarrigt 🙂 .
J och ja hade iaf en riktigt trevlig tjejkväll 🙂

20120325-101658.jpg

20120325-101717.jpg