Home

Sjukling lr inte!

juni 5, 2012

Vet inte vilken vecka i ordningen som jag känner mig halvrisig…så trött på att det aldrig bryter ut :/!

Vaknar varje morgon med halsont och huvvet fullt av diverse äckliga saker…för att inte tala om alla nysningar som jävlas med mig i hostan som inte ger med sig… nä d kunde få bryta ut så att man vart sängliggandes ett tag för att sen så är man fit for fight igen 🙂 men sånn tur har en väl inte..

Idag så säljer vi ev våran säng mä…den är jättefin o mysig på alla sätt o vis och den passar klockrent i vårat stora o mysiga sovrum MEN sängjäveln e ju för liten! 160 bred typ lika lång som mig men på tok för liten för oss så d ska bli gött att återgå till en 180 säng igen och denna säng ska vi göra själva, lr d blir väl ja som får klä sänggaveln o allt fast Lill-Ernst är riktigt duktig på att sy han mä 🙂

Har funderingar lr funderingar har ju mer lr mindre bestämt mig för att ta bort ett namn i mitt förnamn…så trött på dubbelnamn och mitt namn är ju så fult och då gör ja d mindre fult genom att ta bort ett namn 🙂 smart va 😉

Undrans tro när värmen hade tänkt komma tillbaka? Det e ju för farao juni och det ska vara sommar nu, men nä kallt, regnigt o jävligt men d e ju bara te att gilla läget då man inte kan styra över vädrets makter.

Imorn är det ju Sveriges nationaldag mä inte för att d kommer o firas. Önskar ibland att vi kunde fira våran dag lika mycket som dom gör i Norge.. Ett plus är ju att ja o älskling kommer att ha många dagar ihop och det gillas skarpt 🙂 bara hoppas på fint väder så att vi kan hitta på nå roligt 🙂

Ha d gott!!!

/@nnso