Home

För ett tag sedan så kom jag med i buzzadorkampanjen Vanish

En väldigt bra produkt som ja verkligen rekommenderar, fick ju ett antal olika Vanish produkter och har ju inte provat alla ännu men dom jag har provat är:

20120603-165012.jpg
VANISH CRYSTAL WHITE GEL *Gör vita kläder vita igen. Använd direkt i maskinen, eller förbehandla innan tvätt. *Fungerar även på ull och silke! *Svanenmärkt

Så här tyckte jag:
Den funkade skitbra och jag fick faktiskt bort fläckar på en vit klänning som jag inte har fått bort förr så ha vart jättenöjd. Ett stort plus att det även är Svanenmärkt.

20120603-165437.jpg
VANISH OXI ACTION GEL *Lämplig för alla färger och temperaturer. *Anvönd direkt i maskinen, eller förbehandla innan tvätt. *Fungerar även på ull och silke! *Svanenmärkt

Så hör tyckte jag:
Funkade sådär, det var någon fläck på sambons tröja sim inte gick bort men om man tvättar den fler gånger så kanske det går bort 🙂 Även där ett stort plus att det är Svanenmärkt.

Har ju som sagt endast prova dessa produkter än så länge och jag är nöjd och ser fram emot att testa dom andra med 🙂

/@nnso

Först och främst så vill ja börja detta inlägg med att säga TACKtill en person som alltid finns för mig, som lyssnar på mig och mitt tjat o gnäll och som alltid stöttar mig och säger rätt ord…Så tack Jenny…du är guld värd och jag är glad att ha dig som vän ❤

Har ju mått lite dåligt ett par dar, många tankar och mycket grubblerier..men nu äntligen så är det på väg frammåt igen 🙂

Hade världens mysigaste hemma myskväll igår och det finns inte mycket som slår mysiga hemma kvällar, right??! Även om ja somnade rätt tidigt så var det bara lyx och lycka att känna min älskling nära mig ❤

Så nu har ja ju naturligtvis vaknat görtidigt och kan inte somna om medans älskling ligger och snusar bredvid mig…lite avundsjuk faktiskt att han kan somna om o inte ja…så ha funderar på att vara en duktig flickvän och gå ner och göra frukost på sängen till han…lr så ligger ja kvar här och bara myser ❤

Btw idag är det ju final mä i Big Brother…hoppas verkligen att Hanna J vinner…hon om nån har ju varit sig själv kanske lite överdriven om att springa näck hela tin men men, o vinner inte hon så hoppas ja på Amandus…för Annica får fan inte vinna…snacka om att förnedra sig själv om o om o om igen…hade någon kille bettet sig så mot mig ja då hade ja dragit fortare än kvickt…det va som Hanna R sa, fine Marcello har bettet sig illa mot Annica och pissat på henne men Annica har ju bettet sig värre och stått o gapat…kunde inte sagt det bättre själv faktiskt! Frågan är ju nu va fan man ska titta på nu när skiten är slut…ilands-problem!!!

Ha en trevlig söndag alla för det ska jag ha!!

//@nnso