Home

Katter och påsk på ingång!

mars 27, 2012

Tisdag och en dag närmre helgen 🙂 kan inte riktigt släppa att dagarna går så fort, sa till älsklingen härom dagen att hösten och vintern har gått så fort vad ska inte våren och sommaren gå då…antagligen ÄNNU fortare…

Idag kan jag ärligt säga att jag önskar att vi inte hade katter…för fy fan va dom förstör och det är precis som om att dom tänker att vi jävlas ännu mer när jag kommer springande i största hugg med vattensprutan..Den ena katten Doris den hon bara kollar på mig och sitter kvar, men andra ord inte ett dugg rädd för vattensprutan och sen så har vi den andra…Soda hon drar bara man kollar på henne, hur kan 2 katter från samma kull vara så himla olika?

Idag fick jag ett roligt mail på FB, blev väldigt förvånad faktiskt fast framför allt GLAD!!…men mer om det när det e dax 🙂 Har även 2 intervjuer på G så d rullar på och det gillas 🙂 Lite trött på att gå hemma och vara luxhustru..det är inte så glammigt som man skulle kunna tro…jag hade ju väntat mig att pilla navel, käka praliner och kolla på alla såper som finns…verkligheten är, städa, diska och tvätta hur roligt är det?! Nä precis inte ett dugg glammigt…

Snart är det ju påsk mä, vi har ju inga direkta planer förutom att vi nog ska till svärmor & C…Helgen efter påsk så är det ju E-Type på statt/Harrys och DET ser jag fram emot 😉 hahah…

Nä kanske dax att ta ut tvätten ur maskin, den har legat där ett tag nu…

Tills nästa gån, lev väl och skratta mera!!

//@nnso