Home

Kan bara jag vill!

april 5, 2012

Efter mycket strul fram och tillbaka och till och med nära på vippen att byta bloggportal så har allt löst sig till slut, skam den som ger sig 😉 Lyckades till och mä ändra tema på bloggen UTAN att paja hela alltet…kanske bor en liten datahacker inne i mig trots allt (som att det skulle vara svårt att byta tema lixom 😉 )

Snart så kommer älsklingen hem med och som jag har väntat…vi måste iväg och inhandla allt till helgen, dvs barnas påskägg 😉 Ska nog unna mig ett påskägg själv..ja menar d e ju dax att börja ett nytt liv igen för 18736453627 gången men nån gång så måste det väl gå right??! Vet att jag har karaktären och att jag kan bara jag vill och snart är det ju bikinisäsong med och jag vill ju egentligen inte ligga i vassen i år igen MEN å andra sidan så har jag alltid en stående plats i vassen 😉 lr liggande plats kanske det heter hjihi…

Nästa helg så ska jag sitta hårmodell mä, ska bli riktigt kul och framför allt spännande…hade kanske hoppast att få klippa håret en bit men det va inte älsklingen så pigg på eftersom han tydligen gillar att jag har långt hår…ja alla gillar vi olika haha…Men iaf jag låter duktiga M välja hur hon vill göra med håret det är ju trots allt hon som är frisören ifråga 🙂 Positiva är ju att jag kommer att vara supersnygg i håret till kvällens aktivitet nämligen E-type på Statt…:)

Som vanligt bara en massa ordbajserier från lilla mig och man läser ju det om man själv vill…tvingar ingen 😉 !!!

//@nnso