Home

Dimmig morgon!

april 18, 2012

20120418-192635.jpg

En bild från imorse när vi åkte till jobbet, tyckte det va jättefint och mysigt!!

//@nnso

Kvällen för fröken!

april 18, 2012

Onsdagskvällen är kommen och ja har slagit ner baken i soffan…
Får sånn grym ångest jämt vid denna tid bara för att ja vet att jag antagligen kommer att somna vilken minut som helst…och när ja sen vaknar ja gå är det dax att gå till jobbet igen…

Inte det att ja inte trivs på jobbet för det gör ja verkligen utan för att ja känner att ja inte hinner göra nått, hinner inte umgås nått med älsklingen lr ja ingen annan heller för den delen känner mig som världens sämsta :/

Idag när ja kom hem så hade älskling fixat mat, inte vardag man får maten serverad när man kommer hem…men ja antar att älskling känner mig vid detta laget och vet att ja e dynghungrig när ja kommer hem och antagligen på dåligt humör så d e bäst att ha maten klar ;)….

Jag börjar fan tro att ja har mask lr nått…är jämt hungrig finns lixom ingen botten i mig känns d som….inte undra på att man ser ut som man gör egentligen :/ men ähh ja struntar faktiskt i det, jag är ju världens lyckligaste ❤

Nu dax för kvällsmys delux 😉

Tills nästa gång, lev väl och skratta mera!!

//@nnso