Home

Dagens tankar!

april 13, 2012

Nyss hemkommit från M, vi färgade bara håret idag och så tar vi klippning och tidning imorn, kommer att bli jättebra :)) dock en lång dag MEN d e ju smällar man får ta ibland…d e kanske så glamourlivet e 😉 haha

Älskling och Johan spelar biljard och ja själv har slängt min trötta och förmodligen världens slappaste kropp i soffan för fy fabian va trött jag är…va så gött att sluta 12 idag, fast å andra sidan så kändes det inte som att ja hann med nått…hade tänkt att möblera om mitt kontor lite men ja väntar tills måndag med det…men d känns iaf jävligt gött med eget kontor och att ja får inreda det helt själv, än en gång lyx :).

Tycker gänget i Örebro är lika härliga och trevliga som dom i Arboga så med andra ord…Ja valde rätt för en gångs skull…känns jättebra, fick till o med beröm av självaste VD idag att ja sålt så bra på bara 2 dagar…sånt värmer :)!!

Tänkte överlämna mig till John Blund alldeles strax…Ska bli så gött att få sovmorgon imorn men känner ja mig rätt så vaknar ja väl görtidigt…ännu ett världsproblem i min lilla värld 🙂

Sov gott!!

//@nnso