Home

…ja det har jag!

Tror nog aldrig att ja träffat nån som han, med andra ord han är unik så ja måste ju säga ett stort TACK till hans tidigare tjejer som släppt honom…kan säga att det var big mistake från eran sida och en riktigt vinst för mig! Så ja bugar och tackar 😉

Nu undrar ni ju säkert vad som gör honom så unik…men då kan ja med glädje berätta för er att han är den mest goaste, snällaste och omtänksammaste person som gått i ett par skor…för att gå lite djupare in på omtänksam, idag så köpte vi varsin kebabrulle på Empoli här i dfs…och den smakade verkligen skit, äckligt kött, stora bitar lök och brödet var stenhårt ungefär som att äta knäckebröd..så hårt var brödet och trött å hungrig som ja va så gnällde ja ju lite extra mycket…my bad :/ så vet ni vad han gör??? Karln åker in till Max och handlar ett originalmål till mig utan att ja ens visste det…det är kärlek det!!

Och sen att han är händig (Lill-Ernst), dyngsnygg, en djävul i sängen och älskar bara mig gör ju inte saken sämre ❤

Måtte ha gjort nått bra i mitt liv som fått chansen att träffa honom…han med stort H, min Drömprins, min blivande man!

Älskar dig min Drömprins! Du är mitt liv mitt allt!

20120503-185334.jpg

Eurovision 2012

maj 3, 2012

…är ju något som jag ser fram emot varje år..ungefär som alla fotbolls eller hockey entusiaster ser fram emot VM, samma liknelse hahah 😉

Iaf  jag å älskling har ju sett på ”Inför Eurovision 2012” och det finns ju faktiskt några låtar som e riktigt bra även om jag står fast vid att Loreen kommer att vinna hela altet 🙂

Här är några av mina favoriter :

 

 

Gillar dom starkt asså 🙂 Vad tycker Ni?

Det kom ett paket…

maj 3, 2012

Ja som så långa andra är ju med i Buzzador och igår så kom det ett paket 🙂

20120503-093542.jpg

Så nu blir det te att buzza detta:

20120503-093629.jpg

En massa städprodukter med andra ord 🙂 återkommer senare om vad ja tyckte om produkterna :))

//@nnso