Home

The woman in black!

maj 15, 2012

Ibland så förstår jag verkligen inte på mig själv…förstår verkligen inte varför jag ska utsätta mig för vissa saker…

Som denna tex…är livrädd, hjärtat har aldrig slagit så fort hjärtattack nästa, handsvetten gör sig lite påmind (har aldrig det annars)..håller ett fast men krampaktigt tag i älskling…och samma fråga ploppar alltid upp..varför utsätter jag mig för detta när jag vet att jag inte klara av det..nämligen att kolla på skräckfilm!!! Så jävla chicken!

Det patetiska är ju att ja verkligen älskar skräckfilm OM jag får ha en kudde lr ett täcke framför ansiktet när d börjar bli läskigt, en hand lr två funkar ju oxå…

Patetisk lr dubbelmoral, jo tack jag vet. Blir ju som sagt trött på mig själv, för att inte tala om att ja håller på att skrämma livet ur älskling varje gång, fast d e ju en annan historia haha…

I helgen nu som va så kollade vi på filmen ”The woman in black” så jävla vidrig och skrämmande och ja mådde fan dåligt hela tiden…men nog fan skulle ja se klart på den. Visst d blir ju lite läskigare när man kollar på projektorn och har bioljud…men va fan en tycker ju att en borde vara lite tuffare 😉 men inte…där e inte stor i käften inte…

Iaf filmen va riktigt bra, läskig och spännande men dock ett litet konstigt slut men en kan ju inte få allt. Så ni som inte sett den, se den 🙂

//@nnso