Home

Trött på skiten!

maj 16, 2012

Ensam…ja det är just det ja känner mig lite titt som tätt faktiskt!

Fast att man har sambo och barn så finns ändå känslan där att jag är ensam..

Ibland är det, tro det lr ej, faktiskt jävligt skönt att vara själv..som nu till exempel…En chans att få fundera lite på vissa saker…

Jag är så förbannat trött på att det är skillnad på folk o folk…Och trött på det mest nu faktiskt och inser att det aldrig blir som man tänkt sig och jag får då tanken…om det hade vart jag som hade gjort så undrans tro hur det hade vart då, antagligen alldeles åt h-vetet!

Nä just nu känns d som att ja inte orkar lägga ner nå mer energi på skiten…d får gå som det går och endast framtiden kan utvisa!

Ha en trevlig kväll !

//@nnso

Andra dagen i rad som jag vaknar görtidigt…idag slog jag upp min blå kl 07.11..helt otroligt att vakna så tidigt när man verkligen får sova och ändå så har jag lärt mig att somna om efter det att älskling har gått upp..d e verkligen inte lätt när det är svårt! Och det värsta e ju att man äter fruktost så tidigt och då blir ja ju hungrig igen frammåt 10…Inte undra på att man ser ut som en blandning mellan strandad val och flohabba!

Dom senaste dagarna har jag funderat och tänkt väldigt mycket på framtiden…vad den har att erbjuda oss, jag vet ju självklart hur jag vill att det ska vara men än en gång man får inte alltid som man vill.

Just nu är jag bara glad och framför allt lycklig över att han världens bästa älskling i mitt liv, ja plus mina barn och några få vänner…men jag behöver faktiskt inte så mycket mer

Ibland när man sitter och läser olika bloggar så är det så gulligull, rosa moln och flygande elefanter precis hela tiden, nu säger jag inte att alla är så men väldigt många, visst jag skriver ju oxå om gulligull o diverse men jag kan ju även skriva om mående eller när jag är ledsen..

Och det är samma när man läser statusar på FB…där är det oxå en massa gulligull och livet leker…undrans tro om livet är så jävla lätt som dom flesta vill påstå…tål att tänkas på 😉

Visst ja en annan sak mä…barn..dom är ju för ärliga och härliga.. hahha..Lille K talade med sin farmor i telefon och skulle förklara en person för henne om vem denna person va och så säger han:

”Han är lång…och så har han lite hår här fram och mycket här bak” 

 (samntidigt som har visar med händerna) HAHAHAHA asså både jag och J höll ju på att dö i soffan av garv…då kan man ju undra hur han förklarar en annan för folk..

” Liten blekfet med tovigt hår”

hahah..lr ja d kanske va min förklaring på mig själv 😉

Imorn är det ju kristihimmel mä..och det innebär ju att älskling e ledig och sovmorgon med en massa mys 😉

Älskar faktiskt när vi är lediga tillsammans för även om vi bor ihopa o hela faderittan så finns det faktiskt inte så mycket tid för oss, bara J o jag så det ska verkligen bli gött att bara få ro om varann..

Nu vart det en massa ordbajseri i vanlig ordning, men d va ju bara ja som lätta mina tankar 🙂 Nu är det ju inte heller långt kvar tills eurovison 🙂 som jag längtar…

Tills dess en gammal goding som för mig tillbaka till sommaren 2006…ljuva minnen 🙂

//@nnso