Home

Idag är det ingen vanlig dag…

maj 10, 2012

…för idag är det min älskade sons födelsedag!

12 år sedan jag fick han, shit va tiden har gått fort, minns dagen som igår, nu är han ju visserligen född 00.23 på natten men ändå, minns dagen och kvällen innan min älskad Melwin valde att göra entré i mitt liv.

Ja 12 år går fort och snart är han väl en odräglig 18 åring som tjatar på mamsen att köpa ut på systemet 😉 haha.. Men om ja ska vara ärlig så ser ja fram emot det :)…Om Inge annat så hör det ju till.

Grattis Melwin!!!

Ett stort grattis på din födelsedag min älskade Melwin nu är det bara 1 år kvar tills du är tonåring 😉

Älskar dig mer än vad du nånsin kan tänka dig…

Hoppas att du får en alldeles underbar dag med en massa överraskningar och paket…

Grattispussar och kramar från din gamle mor 😉

20120510-102700.jpg

❤ ❤ ❤